ul. Twarda 18

00-824 Warszawa

ul. Podwale 17

00-252 Warszawa

+48 501 302 316

biuro@fkwadrat.pl

Pełna Księgowość Dla Firm

Nasze biuro rachunkowe w swojej ofercie posiada pełną księgowość dla firm. Sprawdź poniżej co wykonujemy dla swoich klientów:

  • prowadzenie ksiąg zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont
  • wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy
  • prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
  • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • współpraca z audytorem Spółki oraz z Urzędami Skarbowymi
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
  • przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego
  • możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta

Książka Przychodów i rozchodów

  • bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
  • prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych
  • doradztwo w kwestiach podatkowych

Kadry i Płace

  • sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
  • ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS
  • sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT-8B)
  • przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
  • ewidencja urlopów
  • reprezentowanie w US i ZUS

Obsługa wspólnot mieszkaniowych

W kompleksowej ofercie naszych usług proponujemy również obsługę księgowości Wspólnot Mieszkaniowych. Ramowy zakres naszych działań:

  • prowadzenie księgowości w oparciu o wymagania zapisane w ustawie o rachunkowości,
  • sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS pracowników zatrudnionych przez Wspólnotę,
  • bieżące informowanie o sytuacji finansowej Wspólnoty,
  • naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
  • przygotowywanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek,
  • powiadamianie właścicieli lokali o stanie ich rozrachunków,
  • sporządzanie kartotek mieszkaniowych,
  • sporządzanie miesięcznych informacji w formie sprawozdania finansowego dla potrzeb Zarządu Wspólnoty
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego Wspólnoty Mieszkaniowej obejmującego:
    • sprawozdanie finansowe wspólnoty mieszkaniowej,
    • zestawienie obrotów i sald kont księgi rachunkowej wspólnoty mieszkaniowej,
    • rozliczenia mediów, wniesionych przez właścicieli zaliczek, sporządzanie zestawień sald poszczególnych właścicieli.
    • zestawienie otrzymanych faktur z podziałem na poszczególne składniki kosztowe,
    • zestawienie nadpłat i zaległości właścicieli,
    • zestawienie należności i zobowiązań kontrahentów,
    • kartoteki właścicieli,
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
  • współpraca przy przeprowadzanych audytach, kontrolach z urzędów