Pełna Księgowość Dla Firm
Nasze biuro rachunkowe w swojej ofercie posiada pełną księgowość dla firm. Sprawdź poniżej co wykonujemy dla swoich klientów:
- prowadzenie ksiąg zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont
- wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
- bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy
- prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
- sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
- współpraca z audytorem Spółki oraz z Urzędami Skarbowymi
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
- przygotowywanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego
- możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta
Książka Przychodów i rozchodów
- bieżące księgowanie dostarczonych dowodów księgowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
- prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych
- doradztwo w kwestiach podatkowych
Kadry i Płace
- sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
- ustalanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek do ZUS
- sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT-8B)
- przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
- ewidencja urlopów
- reprezentowanie w US i ZUS
Obsługa wspólnot mieszkaniowych
W kompleksowej ofercie naszych usług proponujemy również obsługę księgowości Wspólnot Mieszkaniowych. Ramowy zakres naszych działań:
- prowadzenie księgowości w oparciu o wymagania zapisane w ustawie o rachunkowości,
- sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS pracowników zatrudnionych przez Wspólnotę,
- bieżące informowanie o sytuacji finansowej Wspólnoty,
- naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
- przygotowywanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek,
- powiadamianie właścicieli lokali o stanie ich rozrachunków,
- sporządzanie kartotek mieszkaniowych,
- sporządzanie miesięcznych informacji w formie sprawozdania finansowego dla potrzeb Zarządu Wspólnoty
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego Wspólnoty Mieszkaniowej obejmującego:
- sprawozdanie finansowe wspólnoty mieszkaniowej,
- zestawienie obrotów i sald kont księgi rachunkowej wspólnoty mieszkaniowej,
- rozliczenia mediów, wniesionych przez właścicieli zaliczek, sporządzanie zestawień sald poszczególnych właścicieli.
- zestawienie otrzymanych faktur z podziałem na poszczególne składniki kosztowe,
- zestawienie nadpłat i zaległości właścicieli,
- zestawienie należności i zobowiązań kontrahentów,
- kartoteki właścicieli,
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
- współpraca przy przeprowadzanych audytach, kontrolach z urzędów